פבוניה בוטניקה – VITAMINIC CONCENTRATE

פבוניה בוטניקה_שמן ויטמיניק קונסנטרייט_223 שקלים_ל15מל

פבוניה בוטניקה משיקה עבורנו מוצר חדש לעור הפנים, סרום (תמצית) ויטמינים מרוכזת – Vitaminic Concentrate

חייבת להודות שהתמצית הגיעה אלי להתנסות בדיוק בזמן הנכון.

לאחרונה חרף כל הקרמים (המאוד יקרים) שאני מקפידה למרוח על פני אני מרגישה שעדיין חסר משהו לעור הפנים שלי.

 מה מיוחד בסרום (תמצית) הויטמינים החדשה הזו :

 הסרום מיועד בעיקר לנשים בוגרות אשר העור שלהן זקוק להחייאה ולשיקום ולבעלות עור יבש במיוחד בעונות המעבר של ארצנו,

היתרון של הסרום הוא בכך שהעור מועשר ומקבל ברק וזוהר מבלי להותיר אותו שמנוני.

 כמו יתר תכשיר חברת פבוניה בוטניקה גם סרום זה מכיל רכיבים פעילים מהטבע כגון :

 אנטי-אוקסידנטים ואנטי רדיקליים חופשיים, עשיר בריכוז גבוה של ויטמינים A, E, D:

ויטמין A המשמש כהגנה, מזין מעכב ומפחית נזקים במערך הקרטין של העור.

ויטמין E המשמש כאנטי-אוקסידנט.

ויטמין D נלחם בנזקי הזמן והאזולן מעניק ריכוך למרקם העור.

כמו כן, מכיל רטינול, תמצית מנדרינה ותפוז, SQUALANE ואזולן (מופק מפרחי הצמח קמומיל).

 המוצרים של פבוניה בוטינקה  אינם מכילים תוספי צבע, בישום, לינולין, PABA, אלכוהול, שמנים מינרליים, אינם קומודוגניים ואינם מכילים פארבן.

מוצרי חברת פבוניה בוטניקה הם באישור ה- FDA (משרד הבריאות האמריקני) ומשרד הבריאות הישראלית .

 אופן השימוש :

השימוש בסרום הוא קל ולא מצריך תעודות אקדמאיות 🙂

כל שצריך הוא לטפטף 3-5 טיפות על הפנים והצוואר על פנים נקיות כמובן לא באזור העיניים לעסות היטב ולהנות.

 מחיר מומלץ :  223 ₪ ל- 15 מ"ל.

 לפרטים נוספים: 1-800-350-333 www.pevonia.co.il

 מסקנות לאחר שימוש :

1.הבקבוקון מאוד  נוח לשימוש.

2. הסרום בצבע כחול מאוד שומני ונמרח בקלות על הפנים והצוואר, ממליצה למרוח וללכת למיטה רק אחרי עשר דקות.

3. הריח של הסרום הוא שילוב של תפוז וקלמנטינה, במשך כמה דקות לא הפסקתי להסניף את הידיים שלי 🙂

הסרום נספג בעור בשניות ומותיר אותו רך ריחני ונעים וללא כל ברק שומני.

 אני יכולה לספר שאחרי פעמיים שימוש בלבד, הפנים שלי זורחות ומוארות מתמיד,

קיבלתי מחמאות שיש לי פני ילדה (רק בשביל המחמאה שווה למרוח 🙂 )

ואין לי שום כוונה להפסיק להתמרח כל ערב 🙂

לסיכום :

סרום מעולה שנותן הרגשה נעימה וריחנית שמזכירה טיול נוסטלגי בפרדס.

****

על סקירת ג'ל ניקוי של פבוניה בוטניקה ניתן לקרוא כאן בקישור

http://wp.me/p2AYxi-VY

כתיבת תגובה